ارزانترین مراکز خرید ایران

مرکز خرید خلیج فارس شیراز

مرکز خرید خلیج فارس در شهر شیراز، یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید ایران است که در رده هفتم بین مراکز خرید بزرگ جهان قرار دارد. این مجموعه در زمینی به مساحت 450 هزار متر مربع در طی 6 سال ساخته شده و در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. معماری خاص این مرکز، الهام گرفته از دوران هخامنشی، شامل 7 بلوک متفاوت است، هرکدام به بخشی خاص از امکانات این مجموعه اختصاص دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به هتل 5 ستاره، سالن ورزشی، پارکینگ، فروشگاه‌های متنوع، شهربازی، پردیس سینمایی، و… اشاره کرد.

بخش تجاری این مجموعه از بازارهای مختلف تشکیل شده است، هرکدام با نام‌های گوناگون و ارائه کالاهای خاص. این بازارها شامل بازار الماس (طلا و جواهرات، ساعت، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی بهداشتی و… )، بازار جهان نما (بزرگ‌ترین شعبه‌ی هایپر استار ایران)، بازار جام جم (مارک‌ها و برندهای بزرگ دنیا) و بازار ابریشم (پوشاک، کیف و کفش، پارچه و… ) هستند.

پارکینگ طبقاتی خلیج فارس با ظرفیت 5500 خودرو، بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی ایران است که برای رفاه مشتریان اختصاص یافته است. هتل 5 ستاره‌ی خلیج فارس با 35 طبقه و ارتفاع 150 متر در یکی از بلوک‌های این مجموعه واقع شده است.

شهربازی این مرکز خرید به نام ایران لند دارای بزرگ‌ترین سالن بیلیارد ایران با 25 میز بیلیارد و بزرگ‌ترین سالن بولینگ ایران با 16 لاین است. پردیس سینمایی با 8 سالن و 1500 نفر ظرفیت، استانداردترین پردیس سینمایی ایران است که سالن‌های آن امکان برگزاری کنسرت موسیقی و تئاتر را نیز دارد.بلیط هواپیما تهران ساری را از سایت اس چارتر کنسلی بگیرید.


[ بازدید : 1 ]

[ چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 ] 12:12 ] [ آس چارتر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]