مساجد اصفهان

مساجد اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای پر از جاذبه ایران که در بین گردشگران و توریست ها بسیارمحبوب و دوست داشتنی است، اصفهان به عنوان یکی از توریستی‌ ترین شهرهای ایران دارای آثار تاریخی متعددی است، آس چارتر در مقاله های قبل درباره جاذبه های دیدنی اصفهان مطالبی را در اختیار شما قرار داده است اما در این مقاله به معرفی مساجد تاریخی و معروف اصفهان می پردازیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط لحظه آخری هواپیما تهران اصفهان را به راحتی ار این سامانه دریافت نمایید.

مسجد جامع اصفهان

مسجد جامع اصفهان یکی از برجسته ترین و قدیمی ترین بناهای تاریخی و آثار معماری ایران و جهان است و یکی از زیباترین مکان های دیدنی اصفهان به حساب می آید. این مسجد در سال 156 هجری قمری ساخته شده است ومربوط به دوره سلجوقیان می باشد. اما در پی کاوش هایی که در این مسجد شده است، آثاری از دوران قبل اسلام نیز در این مسجد به دست آمده است. در طی این دوهزار سال که این مسجد ساخته شده است در دوره های مختلف بازسازی و مرمت شده است، که از مهمترین تغییرات مسجد در دوران سلجوقی انجام شده است. امام بیشترین توسعه این مسجد در دوران آل ‌بویه و حکومت صفویان می باشد. مسجد جامع اصفهان همچنین به مسجد جامع عتیق نیز شهرت دارد، این مسجد دارای معماری متفاوتی ار دوره های مختلف تاریخی می باشد. این مسجد به شکل مستطیل و درابعاد ۱۴۰ در ۱۷۰ متر ساخته شده است، قسمت‌های  مختلف آن عبارتند از شبستان‌ها، مدرسه مظفری، صحن چهار ایوانی، صفه‌های کوچک دوره دیلمی، گنبد نظام‌الملک، گنبد تاج‌الملک، محراب الجایتو، چهار ایوان معروف به نام‌های صاحب، استاد، شاگرد و درویش و ده درب ورودی، چندین ایوان، سنگاب و کتابخانه و … می باشد. این مسجد همچنین دارای تزئیناتی قبیل گچبری‌ها، کاشی کاری‌ها، مقرنس کاری و ... در بخش های مختلف آن است. مسجد جامع اصفهان در سال ۲۰۱۲ به شماره ۱۳۹۷ در میراث جهانی و همچنین در ۱۵ دی ‌ماه سال ۱۳۱۰ به شماره ثبت ۹۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آدرس مسجدجامع: اصفهان، میدان قیام، خیابان علامه مجلسی

مسجد حکیم اصفهان

یکی دیگر از کهن ترین مساجد اصفهان مسجد حکیم است، که می توان گفت این مسجد نمونه بارز شاهکار معماری در ایران محسوب می شود که قدمت آن به بیش از 1000 سال می رسد. در گذشته در این مکان مسجدی تاریخی به نام جوء جوء وجود داشته است که بر اثر حمله مغول به ایران این مسجد تخریب شده و در دوره صفوی این مسجد توسط حکیم داوود، پزشک مخصوص شاه عباس صفوی، در طی سال‌های ۱۰۶۷ الی ۱۰۷۳ هجری قمری در زمینی به مساحت 8000 مترمربع بر روی بقایای مسجد قبلی ساخته شده است. این مسجد جزو مساجد چهار ایوانی و فاقد مناره و گنبد می باشد، از خصوصیات معماری این مسجد نیز آجرکاری، کاشی کاری، گره کشی و خط بنایی آن است، مسجد حکیم اصفهان دارای سه ورودی اصلی، دو سکو، چهار ایوان، چهار شبستان، چهار محراب، حوضخانه و صحن مرکزی است. همچنین در این مسجد کتیبه هایی وجود دارد که نام معماران این بنا بر روی آن حک شده است. معمارانی همچون محمدعلی بن استاد علی بیک بنا اصفهانی، میرزا محمد کاشی پز کاشی کار بنا و محمدرضا امامی و محمدباقر شیرازی از کتیبه نگاران و خوشنویسان معروف دوره صفوی که بر روی این کتیبه ها به چشم می خورد.

آدرس مسجد حکیم: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه حکیم، انتهای بازار رنگرزان


[ بازدید : 0 ]

[ دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 ] 14:49 ] [ آس چارتر ]

[ ]

اقامتگاه های بوم گردی گیلان

اقامتگاه های بوم گردی گیلان

اقامتگاه ها مکانی برای اقامت گردشگران هستند، که توسط بومیان محلی به روش سنتی در یک محیط طبیعی دور از منطقه شهری ساخته شده اند. این اقامتگاه های سنتی که امروزه طرفداران بسیار زیادی رادارد، این اقامتگاه ها گردشگران را با زندگی محلی، فرهنگ و اعتقادات مردم آن منطقه و گذشته آنها و نوع زندگی آنها آشنا می سازد. گردشگران با اقامت در این مکان ها می توانند ضمن لذت بردن با جاذبه های طبیعی، آن منطقه آشنا شوند. امروزه بوم گردی یا اکوتوریسم مورد توجه گردشگران از سراسر جهان است و نوعی گردشگری محسوب می شود. گیلان یکی از شهرهایی است که اقامتگاه های بوم گردی زیادی دارد، که معرف فرهنگ و معماری منطقه است و در اکثر این اقامتگاه های بوم گردی سعی شده از سبک زندگی روستایی و سنتی منطقه بیشتراستفاده شود تا مهمانان تجربه متفاوتی از زندگی شهری و خانه ای مدرن داشته باشند، اما در برخی دیگر از این اقامتگاه ها امکانات مدرن تری فراهم شده است که مهمانان در آسایش و آرامش بیشتری برخوردار شوند. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی اقامتگاه ها بوم گردی گیلان بپردازد، در ادامه همراه ما باشید تا با این اقامتگاه ها بیشتر آشنا شوید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر مشهد رشت را به راحتی تهیه نمایید.

[ بازدید : 0 ]

[ يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 ] 11:06 ] [ آس چارتر ]

[ ]

آکواریوم بندرانزلی

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

سینمای واقعیت مجازی یکی از تفریحات موجود در آکواریوم انزلی است، که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما چارتر مشهد رشت خودرا تهیه نمایید.

گیفت شاپ آکواریوم انزلی

گیفت شاپ دریایی یکی از بخش های مجموعه آکواریوم بندر انزلی ایران می باشد، در این بخش انواع هدایای دریایی، عروسک، اسباب‌بازی‌ و بازی‌های فکری برای کودکان، لوازم شخصی تزیینی با تنوعی بی‌نظیر را می توانید برای خود یا سوغات تهیه کنید.

کافه های آکواریوم بندرانزلی

این مجموعه امکانات زیادی برای بازدیدکنندگان در نظرگرفته است، از جمله می توان به کافی شاپ ماگ و کافه رستوران گرند شف مجموعه آکواریوم انزلی اشاره کرد شما می توانید برای رفع خستگی و نوسیدن یک فنجان قهوه و ی خوردن یک غذای دلچسب به ایت کافه ها مراجعه نمایید. جالب است بدانید آشپزهای این کافه از کشور ترکیه هستند وبا منویی لذیذ و باکیفیت ازانواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی، سالاد، فست فود و غذاهای کبابی آماده پذیرای از شما می باشند.

لونا پارک آکواریوم انزلی

در کنار این مجموعه ی زیبا که شما را محو خود کرده است، مکان تفریحی و جذاب دیگری نیز قرار دارد، لونا پارک با مساحتی حدود 1300 متر در کنار آکواریوم انزلی واقع شده است، یک فضای تفریحی و سرگرم کننده که می توانید بعد از بازدید از آکواریوم به این پارک زیبا بروید و به استراحت و تفریح بپردازید و انواع بازی‌های هیجان‌انگیز در فضای بازرا امتحان کنید.


[ بازدید : 0 ]

[ شنبه 29 ارديبهشت 1403 ] 15:40 ] [ آس چارتر ]

[ ]

تفریحات ابی انتالیا چیست؟

تفریحات ابی انتالیا چیست؟

تفریحات ابی در انتالیا شامل چند بخش می شود اولین بخش در مورد معرفی بازی هایی است که می توانید ان را انجام بدهید بعضی از این بازی ها عبارتند از :  دریانوردی با کشتی های تفریحی ، ماهیگیری ،  پاراسلینگ،  غواصی ،  فلای بورد ،  جت اسکی ،  رفتینگ ، قایق سواری ،  حمام و اسپا،  دلفین لند و دومین مورد درباره معرفی کردن پارک های ابی انتالیا است شما می توانید با انتخاب کردن هر کدام از این ها به سرزمین پارک های ابی سفر کنید در ادامه با اس چارتر سامانه خرید بلیط هواپیما خارجی همراه باشید تا به معرفی هر یک از ان ها بپردازیم.

چرا باید از پارک های ابی انتالیا بازدید کنیم ؟

انتالیا جزو بهترین شهرهای توریستی است که گردش و تفریح در این شهر بسیار طرفدار دارد. پارک های ابی انتالیا دارای کیفیت فوق العاده و همچنین تمام وسایل ان دارای  استاندارد خوب هستند. به جز این پارک های ابی ، انتالیا دارای مکان های گردشگری بسیاری می باشد.

زیردریایی های آنتالیا

از هیجان انگیز ترین تفریحات زیردریایی می باشد شما می توانید در حین اینکه زیر اب هستید جانوران و گونه های نادری از ابزیان را ببینید این تجربه از لذت بخش ترین ها می باشد امروزه اکثر کسانی که می خواهند تفریحی متفاوت را انتخاب نمایند ، زیر دریایی را انتخاب می کنند ، قبل از اینکه بخواهید زیر دریایی را سوار بشوید یک جلسه برای شما برگزار خواهد شد تا نحوه استفاده از ان و نکات لازم را به شما بگویند ، کسانی که وارد این اب ها می شوند دارای دو دستگاه تهویه هوا بوده و راه تنفسی را برای شما  بهتر می کند از بهترین ویژگی های زیر دریایی وجود شیشه هایی است که می توانید محیط دریا را ببینید.


[ بازدید : 1 ]

[ پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 ] 16:01 ] [ آس چارتر ]

[ ]

معرفی 38 جاذبه گردشگری استانبول 4

پارک مینیاتور، همه جاهای دیدنی استانبول در یک جا

حتما دلتان می‌خواهد همه جاهای دیدنی استانبول را ببینید ولی هر جور که حساب می‌کنید برای این کار هفته‌ها زمان لازم است. ناراحت نباشید. ترک‌ها کارتان را راحت کرده‌اند. در پارک مینیاتورک، شما می‌توانید ۵۸ تا از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول را یکحا ببینید. امکان ندارد؟ چرا. در این پارک ماکت‌های بسیار زیبایی که ۲۵ برابر کوچک شده‌اند از آثار دیدنی شهر ساخته شده است. این ماکت‌ها از جنس فایبرگلاس مقاومند و در ساختشان به ریزترین جزئیات آثار تاریخی توجه شده است تا با دیدن هر یک احساس کنید جاذبه اصلی را دیده‌اید. به جز جاذبه‌های استانبول، بسیاری از جاذبه‌های آناتولی و امپراطوری عثمانی که این روزها دیگر جزو قلمرو ترکیه نیست، نیز در این پارک قابل مشاهده است. تعداد این ماکت‌ها به بیش از ۱۲۰ اثر می‌رسد و تعدادشان زیادتر هم خواهد شد. پس می‌توانید در فضای سبز پارک مینیاتورک قدم بزنید، جاذبه‌های دلخواهتان را ببینید، در رستوران‌های خوب پارک غذایی خوشمزه نوش جان کنید، به شهربازی بروید و خلاصه از امکانات درجه یک پارک نهایت لذت را ببرید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز استانبول و بلیط لحظه آخری چارتر را با آس چارتر تجربه کنید.

کاخ بیلربی، میزبان اشرافی چون ملکه فرانسه

یکی دیگر از کاخ‌های سلطنتی استانبول، کاخ بیلبربی است که، به دستور سلطان عبدالعزیز، بین سال‌های ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ ساخته شده است. این کاخ اشرافی در دو طبقه، نمایی بسیار زیبا دارد و به سبک معماری امپراطوری دوم ساخته شده است. در ابتدا از این کاخ باشکوه برای برگزاری مراسمات ویژه و میزبانی از میهمانان خارجی استفاده می‌شده است و سپس به اقامتگاه تابستانه اشراف عثمانی بدل شده. درون کاخ با تزئینات بسیار چشم‌نوازی که تلفیقی از هنر ترکی و اروپایی است زیباتر شده است و گلدان‌های سرامیکی، لوسترهای مجلل و چینی‌های دیدنی به زرق و برق کاخ می‌افزایند. این روزها، کاخ بیلربی به کاخ موزه‌ تبدیل شده است که یکی از بهترین جاهای دیدنی استانبول محسوب می‌شود. کاخ اشراف خوبی به تنگه آبی بسفر نیز دارد. رستوران و کافی‌شاپ کاخ بیلبربی هم می‌تواند عصر دل‌انگیزتان را خوشمزه‌تر کند. 

موزه معصومیت، اولین موزه بر اساس رمان

برای عاشقان ادبیات و آثار اورهان پاموک چه بهشتی دیدنی‌تر از موزه‌ی معصومیت! موزه‌ معصومیت استانبول اولین موزه در جهان است که بر اساس یک رمان ساخته شده است. موزه معصومیت یا موزه بی‌گناهی موزه‌ای در قلب استانبول است و شرحی کامل از رفتاری وسواس‌گونه برای جمع‌آوری اشیا دارد.  کسانی که خواننده‌ی آثار اروهان پاموک به ویژه رمان معصومیت باشند به‌خوبی درک کاملی از این موزه دارند و با هر بخش و اشیایی که در آن نگه‌داری می‌شود ارتباط برقرار می‌کنند. این موزه توسط شخص پاموک برپا شد.او توانست رویای نوجوانی خود را که سال‌ها در ذهنش پرورش داده بود و در ابتدا رمان از آن صحبت کرده است، به واقعیت تبدیل کند. در این موزه اشیا روزمره مربوط‌به نیمه دوم قرن بیستم با دقتی ویژه در ویترین‌ها و جعبه‌ها به‌نمایش درآمده است. علاوه بر اینها، پاموک بخش‌های مختلفی از استانبول در زمان‌های متفاوت را هم با نمایش اشیا در موزه، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 


[ بازدید : 0 ]

[ چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 ] 12:07 ] [ آس چارتر ]

[ ]

هایپر استار باکری

هایپر استار باکری

هایپر استار باکری اولین هایپر استار بین ‌المللی  ایران است که در سال ۱۳۸۸ در شهر تهران بنام باکری یا ارم تاسیس گردید، این هایپر استار شخصی بنام ماجد الفطیم یا مجید الفطیم تاجر اماراتی است، ماجد الفطیم یکی از ثروتمندترین تاجران امارات است که نامش در لیست 10 ثروتمند جهان عرب قرار دارد، ماجد الفطیم موسس 22 فروشگاه و 12 هتل بزرگ، لوکس و محبوب در سراسر دنیا و فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار در ایران می باشد.

ماجد الفطیم مراکز خریدی در کشورهایی نظیر امارات، لبنان، گرجستان، ارمنستان، عراق، ایران، پاکستان، قطر، مصر، عربستان صعودی، عمان، بحرین و کویت تاسیس کرده است. که از معروفت ترین آنها مرکز خرید امارات مال و مصر مال می باشد.

 در سال 1391 نیز دومین شعبه هایپر استار باکری در مجتمع خلیج فارس شیراز و سومین شعبه نیز در سیتی سنتر اصفهان افتتاح گردید، فروشگاه‌های هایپر استار دارای شعار همیشه ارزان‌ ترین می باشد و تمام محصولات وکالاهای خود را با قیمتی ارزان‌ تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه می ‌کنند.

از محصولات متنوع این هایپر استارها می توان به مواد مصرفی، خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، خانگی و دیجیتال، پوشاک، لوازم خواب و حمام و... اشاره کرد. یکی از امکاناتی که این هایپر استارها دارند خرید آنلاین از آنها است، که به راحتی می توانید از هریک از شعبه‌ های هایپر استار در تهران و سایر شهرها کالاهای مورد نیاز خود را اینترنتی سفارش و تهیه نمایید، شما می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت که از سال 1397 راه اندازی گشت محصولات خود را سفارش دهید و به راحتی تحویل بگیرید.

هایپراستار شعبه باکری را بزرگترین و لاکچری ترین هایپر مارکت تهران است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید به راحتی و باکمترین وقت تهیه نمایید، علاوه بر هایپر استارباکری، هایپر استار ایران مال، هایپر استار صبا مال، هایپر استار تیراژه ۲، هایپر استار کوروش، هایپر استار معین مال، هایپر استار پارک سنتر، هایپر استار جم سنتر، هایپر استار اسکای سنتر، هایپر استار سیوان سنتر، هایپر استار هدیش مال، هایپر استار دیدار، هایپر استار مینی مارکت های تهران که در لیست هایپر استارهای تهران قرار دارند. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین زمان و کمترین هزینه بتوانید بلیط چارتر هواپیما ارزان چابهار تهران را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

 


[ بازدید : 0 ]

[ دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 ] 14:39 ] [ آس چارتر ]

[ ]

آشنایی با شهرستان چادگان اصفهان

سوغاتی های چادگان

بعد از معرفی شهرستان چادگان و مکان های دیدنی ان می رسیم به بخش سوغات چادگان که شاید دلتان خواست بعد از تفریح و گشت و گذار سوغات برای خانواده یا دوستانتان تهیه نمایید، از جمله این سوغاتی ها به قالی و گلیم می توانیم اشاره کنیم که این سوغات نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی هم مطرح و مورد قبول است حتی بعضی از افراد از خارج برای خرید قالی و گلیم به ایران سفر می کنند، اما در بخش محصولات کشاورزی و دامداری می توان به میوه جات، گندم، پنیر و دوغ محلی اشاره کنیم پیشنهاد می کنیم در سفر به چادگان به این سوغاتی ها سری بزنید.

بهترین فصل سفر به چادگان

چادگان به دلیل مجاورت با رودخانه زاینده رود و واقع شدن در منطقه ای کوهستانی اب و هوای خنکی دارد  پس بهترین فصل سفر به این شهرستان بهار و تابستان است مخصوصا در فصل بهار که اب زاینده رود به بیشترین مقدار رسیده است پس بهترین فصل بهار و تابستان است. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده خرید بلیط هواپیما عسلویه اصفهان در مشهد است.

چگونه به شهر چادگان اصفهان برویم؟

هنگامی که به اصفهان رسیدید به سمت کوه صفه بروید و با حرکت در مسیر ذوب اهن چادگان را می توانید ببینید.

مسیر چادگان اصفهان

همانطور که می دانید برای رفتن به چادگان باید به استان اصفهان بروید و بعد از ان طی 125 کیلومتر یعنی یک مسیر دو ساعت و نیمه به چادگان می رسید، برای رفتن به چادگان باید از غرب به سمت بزرگراه شماره 62 که منتهی به اصفهان می شود بروید در کیلومتر 42 بزرگراه به ورودی ان خواهید رسید و بعد از 35 کیلومتر رانندگی به چادگان می رسید.

[ بازدید : 0 ]

[ يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 ] 12:08 ] [ آس چارتر ]

[ ]

طریقه اقامت گرفتن ترکیه چگونه است ؟

طریقه اقامت گرفتن ترکیه

ترکیه کشوری فراقاره ای است که بخشی از آن در آسیا و بخش کوچکی نیز در اروپا قرار دارد. ترکیه را گذرگاه اروپا و آسیا می دانند چرا که برای گذر از آسیا و رسیدن به اروپا باید از کشور ترکیه  عبور کنیم. همین موقعیت جغرافیایی ترکیه این کشور را حائض اهمیت کرده است. جمعیت مردم ترکیه را اکثرا ترک ها تشکیل می دهند و درصد کمی کرد و درصد کمی نیز سایر اقوام باشنده در ترکیه زندگی می کنند. علیرغم سکولار بودن حکومت، بیشتر مردم به دین اسلام پایبند هستند و اعیاد و مراسم اسلامی را اجرا می کنند.  آب و هوای ترکیه بسیار مطلوب و معتدل می باشد. هم مرز بودن ترکیه با دریای مدیترانه، باعث شده تا آب و هوای این کشور در اکثر اوقات، بارانی و مدیترانه ای باشد. آب و هوای معتدل در کنار باران های همیشگی، ترکیه را به کشوری سرسبز و زیبا بدل کرده است.

یکی از منابع اقتصادی ترکیه برای اداره کردن کشور، صنعت توریسم آن می باشد و دولت ترکیه نیز در 2 دهه اخیر، تلاش های زیادی برای جذب توریست به داخل کشورش کرده است. از همین رو ترکیه یکی از مقاصد جذاب برای توریستان می باشد و سالانه افراد زیادی برای دریافت اقامت و ویزای این کشور اقدام می کنند. ترکیه برای جذب بیشتر توریسم به داخل کشور، راه های دریافت اقامت و ویزای کشورش را افزایش داده و بسیار راحت کرده است. در این مطلب از آس چارتر قصد داریم شما را با راه های گرفتن اقامت ترکیه آشنا کنیم. اگر شما نیز علاقه مند سفر به ترکیه می باشید می توانید بلیط هواپیما تهران استانبول خود را از آس چارتر تهیه کنید.

استانبول ترکیه آس چارتر بلیط هواپیما پرواز

[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 17:07 ] [ آس چارتر ]

[ ]

بهترین هتل های شیراز را معرفی کنید؟

هتل ارگ، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره در شیراز

از بین بهترین هتل های شیراز این بار می خواهیم به سراغ یکی از هتل های ۳ ستاره ی این شهر به نام هتل ارگ شیراز می رویم. مهم ترین عاملی که باعث شهرت این هتل شده این است که در نزدیکی رودخانه ی خشک شیراز قرار گرفته است و برای همین هم آب و هوای خوب و دلنشینی دارد و هم دید ویژه و زیبایی به بیرون دارد. این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و ۶۴ اتاقش به سطح خوبی ازامکانات رسیده اند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما مشهد شیراز آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

هتل چمران، اقامتگاه معروف شیرازی ها!

هتل چمران شیراز یک هتل پنج ‌ستاره در خوش‌آب ‌و هواترین منطقه این شهر است. این هتل در ابتدای سال 1389 در شیراز ساخته شده است و به‌عنوان بلندترین هتل پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران، یعنی شیراز شناخته می‌شود. ساختمان این هتل مرتفع دارای 30 طبقه است و در مجموع با 250 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت، میزبان گردشگران این شهر است. چیدمان و دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل چمران با نهایت دقت و توجه انجام شده است تا مسافران در طول مدت اقامت خود راحتی و آسایش کامل را تجربه کنند و از سفر به‌یادماندنی خود نهایت لذت را ببرند. تمام فضاهای اقامتی این هتل روزانه نظافت می‌شوند؛ اما اگر مسافری تمایل به استفاده از خدمات خانه ‌داری را نداشت، کافی است دکمه قرمزرنگی که کنار تخت قرار دارد را فشار دهد تا کسی مزاحمش نشود.

امکانات هتل چمران به‌قدری زیاد است که کمتر مسافری در انتخاب آن دچار تردید می‌شود. علاوه بر امکانات اولیه، سایر امکانات رفاهی مانند کافی‌شاپ ایتالیایی، کافی‌شاپ چشم‌انداز (واقع در طبقه 23)، کافه‌رستوران سنتی بازدید، رستوران پانوراما (واقع در طبقه 24)، رستوران ملل، فست‌فود، بانک، آسانسور، خانه‌داری 24ساعته، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، صندوق امانات، آرایشگاه آقایان و بانوان، آتلیه عکاسی، خدمات ویژه معلولین، مجموعه تجاری، سالن‌های چندمنظوره (واقع در طبقات 21 و 22 با مساحتی حدود 800 متر مناسب جشن‌ها، مراسم و همایش‌ها)، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، حمام مغربی، ماساژ دکتر فیش، آروماتراپی، ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی)، فضای سبز و کانتر گردشگری در این هتل وجود دارد که در کنار پرسنل مجرب و کارآزموده، جای تردیدی در انتخاب هتل چمران شیراز برای شما باقی نمی‌گذارد. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری تهران شیراز می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.


[ بازدید : 0 ]

[ پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 ] 12:39 ] [ آس چارتر ]

[ ]

حقایق در مورد کامبوج

حقایق در مورد کامبوج

کشور کامبوج یکی از کشورهای آسیایی که در جنوب شرقی این قاره قرار دارد، این کشور زیبا با داشتن دیدنی های طبیعی، جنگل‌های سرسبز و انبوه، دشت های وسیع، رودخانه های بزرگ، تاریخچه غنی و جاذبه های دیدنی فراوان بسیار زیبا و پرگردشگر می باشد، سالانه گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از این کشور به کامبوج سفر می کنند. در ادامه آس چارتر در این مقاله اطلاعاتی را درباره ی کشور کامبوج در اختیار شما قرار می دهد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما خارجی تهران پنوم پن را از این سامانه به راحتی دریافت نمایید.


[ بازدید : 1 ]

[ چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ] 15:46 ] [ آس چارتر ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]